Η κατάργηση εμπορευματικών σταθμών, το πάγωμα της επέκτασης του προαστιακού στη Βοιωτία, η έλλειψη οποιουδήποτε σχεδίου για την επέκταση των σιδηροδρομικών συνδέσεων σε Εύβοια και Φωκίδα συνοδεύεται το τελευταίο διάστημα με την κατάργηση των λεωφορειακών συνδέσεων Λιανοκλάδι-Λαμία και Λιβαδειά- σταθμός. Η τελευταία αυτή ενέργεια προκαλεί μεγάλη ταλαιπωρία και δυσβάσταχτη δαπάνη στους πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με το τρένο.
Με δεδομένο ότι το τρένο αποτελεί ένα οικολογικό, ασφαλές, γρήγορο μέσο μαζικής μεταφοράς, κρίσιμο για την ενθάρρυνση της μετεγκατάστασης από την Αττική και ότι επίσης η υποβάθμισή του, ωφελεί μόνο τους εισπράκτορες των διοδίων, ερωτάται ο περιφερειάρχης :
Τι προτίθεται να πράξει για την διεκδίκηση της επαναφοράς των λεωφορειακών συνδέσεων του ΟΣΕ και την αναβάθμιση και επέκταση των σιδηροδρομικών μεταφορών;
Δέσποινα Σπανούδη, 21/03/2011
Με δεδομένο ότι το τρένο αποτελεί ένα οικολογικό, ασφαλές, γρήγορο μέσο μαζικής μεταφοράς, κρίσιμο για την ενθάρρυνση της μετεγκατάστασης από την Αττική και ότι επίσης η υποβάθμισή του, ωφελεί μόνο τους εισπράκτορες των διοδίων, ερωτάται ο περιφερειάρχης :
Τι προτίθεται να πράξει για την διεκδίκηση της επαναφοράς των λεωφορειακών συνδέσεων του ΟΣΕ και την αναβάθμιση και επέκταση των σιδηροδρομικών μεταφορών;
Δέσποινα Σπανούδη, 21/03/2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου